Hoe werken de mediumchat en hoe bel ik een medium?
Ga direct naar de mediumchat pagina over lees meer over mediums bellen.
Overige vragen? Zie de onderstaande antwoorden.
Klik op de knop 'sessie beëindigen' en bevestig dit in de pop-up. De chatsessie zal direct worden beëindigd.
Hoe kan ik een consulent na afloop van een chatgesprek beoordelen?
Nadat u een sessie heeft gehad, verschijnt er een pop-up. In deze pop-up kun je de consulent beoordelen met 1 t/m 5 sterren. (Slecht tot en met goed). Het is ook mogelijk om tekst aan de beoordeling toe te voegen.
Hoe weet ik of een chatconsulent aanwezig is?
We zetten de aanwezige chatconsulenten bovenaan de pagina. Je kunt ook op basis van online / offline status filteren.
Je kunt bij ParaVisie op twee manieren bellen met coaches. De coaches zijn bereikbaar via een 0900-nummer en de creditslijn. De 0900-lijn betaal je NIET via credits maar via je telefoonrekening en kost 90 eurocent per minuut.
Waarom bellen met credits?
Op ParaVisie gebruiken we de termen "credits" en "minuten" door elkaar. Ze betekenen echter niet precies hetzelfde.
Credits koop je via Ideal of PayPal. Het overzicht van je huidige credits vind je rechts bovenin de menubalk.
Met credits kun je minuten kopen. De prijs per minuut verschilt per lijn.
Ontvang bij elke 4de opwaardering gratis minuten.
Volg de paarse balk in je profiel en houd bij wanneer jij weer gratis minuten krijgt.
Elke keer zodra jij opwaardeert zie jij de balk verschuiven en kom je dichter bij de gratis minuten!
De hoogte van de bonus verschilt per pakket.
Beoordeling na een chatgesprek
Nadat je een sessie hebt gehad van 3 minuten of langer, verschijnt er een pop-up. In deze pop-up kun je de consulent beoordelen met 1 t/m 5 sterren. (Slecht tot en met goed). Het is ook mogelijk om tekst aan de beoordeling toe te voegen. Bij de review komt ook de naam te staan die je ook boven aan in het menu ziet staan.
Bij sessies onder de 3 minuten kun je geen review achterlaten, we hebben hiervoor gekozen om misbruik tegen te gaan. Mocht je een zeer slechte ervaring hebben gehad en dit willen uiten dat helpen we je graag per mail verder op: contact@paravisie.nl
Beoordeling na een telefoongesprek
Na een telefoongesprek kun je helaas niet via de website direct een beoordeling achter laten. Zodra je iemand een review wil geven kun je de beoordeling, de inhoud van tekst en de naam van de coach sturen naar contact@paravisie.nl. Wij zullen het vervolgens in het systeem voor te verwerken en een notificatie sturen zodra het is geplaatst op het profiel van de coach.
Wil jij gratis een chatgesprek teruglezen?
In je profiel kun je nu gratis je oude chatgesprekken teruglezen.
Ga naar: https://www.paravisie.nl/profiel/chat-geschiedenis
Hier tref je een overzicht van alle gesprekken die jij in het verleden met een van de spirituele coaches hebt gevoerd.
Ja, dit is mogelijk. Een emailreading op ParaVisie gaat via "betaalde berichten" en kun je afrekenen met je credits.
1. Je vraagt aan de coach naar keuze of hij/zij een emailreading voor jouw kan uitschrijven.
a. Je kan je coach via een betaaldchatgesprek of telefoongesprek om een eenmalige reading.
b. Als je eerder met de coach hebt gesproken hebt via de gratis berichten/conversaties dan kun je hem of haar ook gratis bereiken via dit overzicht: https://www.paravisie.nl/gebruiker/berichten (klik op het gesprek en dan kun je een bericht versturen)
c. Als een coach niet online is dan kun je ook een gratis bericht sturen via de "afspreken" knop en vragen om een eenmalige betaalde reading.
2. De coach vraagt je vervolgens om extra informatie en je hoofdvraag.
3. De coach laat je het bedrag weten dat hij/zij voor de reading vraagt.
4. De coach stuurt je het bericht op en jij kan het bericht openen maar moet eerst betalen voordat je gehele tekst kan zien. Het bedrag dat je betaald gaat van je credits af. Zorg dus dat je voldoende credits hebt op je profiel.
Chatgespreken met coaches kunnen op dit moment niet afzonderlijk worden verwijderd.
De gesprekken zijn volledig prive en alleen tussen jou en de coach.
We kunnen al je gesprekken door je account op te heffen en vervolgens kunnen we een nieuw "schoon" account voor je aanmaken.
Neem contact op met contact@paravisie.nl voor het laten verwijderen van je profiel.
Als je zeker weet dat je graag je account wil opheffen dan kunnen wij je profiel op non-actief voor je zetten.
Neem contact op met contact@paravisie.nl en we maken het direct voor je in orde.
Als u niet tevreden bent of als u klachten heeft, dan kun je contact opnemen via contact@paravisie.nl. Graag met beschrijving van de klacht of probleem in detail en schriftelijk. Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk verwerken en u een passende oplossing bieden.
Stuur een e-mail naar contact@paravisie.nl met daarin uw technische problemen. We zullen uw technische problemen zo snel mogelijk verwerken en je een passende oplossing bieden.
Ben jij spiritueel begaafd, een prettig persoon in de omgang en voldoe je aan de onderstaande functie criteria?
Functie criteria:
Je bent minimaal 20 uur per week beschikbaar.
Je wilt chatten of bellen op een van onze lijnen (beide is een Pré).
Je bent flexibel inzetbaar (ook in de avonduren).
Je kun vanuit huis werken op een desktop of laptop op stabiel internet
Op ParaVisie kun je op twee verschillende manieren bellen met de coaches en je kan daarom ook op twee verschillende manieren opwaarderen/betalen.
1. Je kunt de mediums via het 0900-nummer bereiken. In dit geval hoef je niks te doen en loopt de betaling via je telefoonrekening.
2. Je kunt ook via credits bellen. Credits kun je opwaarderen met PayPal, Ideal of het Belgische BanContact. Bovenin de menu balk staat een knop waar je op kunt klikken om op te waarderen. Let op: je moet zijn ingelogd om te kunnen betalen.
Op ParaVisie kun je op twee verschillende manieren bellen met coaches: de 0900-lijn & creditslijn.
Het verschil tussen de 0900-lijn en creditslijn:
Kosten
- De 0900-lijn kost €0,90 per minuut en €1,50 in België.
- De creditslijn is 10 cent goedkoper en kost €0,80 per minuut.
Betaalmogelijkheden
- De 0900-lijn betaling loopt via je rekening
- De creditslijn betaal je met credits, deze credits kun je via PayPal, iDEAL of het Belgische Bancontact afrekenen op onze website. Bovenin de menu balk staat een knop waar je op kunt klikken om op te waarderen. Let op: je moet zijn ingelogd om te kunnen betalen.
Telefoonnummers Nederlands & Belgie
0900-bellijn: Nederland: 0900-9313 & België: 0907-07385
Creditsbellijn: Nederland: 020-2621115 & België: 0032 20 2621115
Niet bereikbaar bij budget of simonly providers
- De 0900-lijn is soms niet te bereiken omdat budget / simonly providers (BEN, TELE2, SIMYO, etc.) 0900-nummers blokkeren in het eerste jaar.
- De creditslijn is altijd bereikbaar door elke provider.
Overige verschillen
- Credits voor de credits-bellijn kun je ook gebruiken voor chatgespreken.
- Credits verlopen nooit en blijven altijd geldig.
Nieuwe betaalde bezoekers ontvangen de eerste 11 minuten van een lezing gratis.
Absoluut! In tegenstelling tot andere platformen zijn alle metingen op ParaVisie in de vorm van een privé lezing. Wij geloven in privacy en intimiteit!
Jazeker, je kunt vanuit alle landen met een internetverbinding chatten met onze coaches. Let er wel op dat je internetsnelheid snel en stabiel is. In sommige landen valt dit wat tegen tenopzichte van Nederland.
Uiteraard is dit mogelijk via de volgende telefoonnummers:
0900-bellijn: 0907-07385 (€1,50 per minuut)
Creditsbellijn: 0032 20 2621115 (0,80 credits/euro's per minuut)
We krijgen af en toe klachten van mensen die niet via budget of simonly providers kunnen bellen. Dit komt omdat de provider vaak in het eerste jaar van een contract 0900-nummers blokkeert. Neem contact op met je provider en overleg of deze blokade er af kan.
Ohjee, het kan gebeuren dat je toegangscode niet werkt, zelf niet na heel veel keer proberen.
We zullen wat in je profiel aanpassen waardoor het altijd werkt. Stuur een bericht naar contact@paravisie.nl en we helpen je verder.
Ja, alle coaches zijn gescreend door onze coachmanager en gecheckt of ze echte unieke personen zijn.
Wat bedoelen we met unieke personen?
Op somige websites hebben personen meerdere profielen staan. Hierdoor hopen deze mensen meer clienten te bedienen. Op ParaVisie is het verboden om meerdere profielen te hebben, en het is niet mogelijk om dit aan te maken.
Zijn de afbeeldingen van de coaches echt?
Uiteraard zijn alle afbeeldingen in de profielen van de coaches echt. Het is niet toegestaan om als coach een neppe afbeelding te hebben. Dit in tegenstelling tot veel andere spirituele websites. Wij checken de profielfoto op echtheid.
Het is je misschien opgevallen dat sommige coaches heel veel reviews hebben en sommige heel weinig. Hoe komt dit?
Op ParaVisie hebben de pure chatcoaches altijd meer reviews dan coaches die over het algemeen alleen via de telefoon consult geven. Via de chat kunnen mensen makkelijker reviews achterlaten en geven daardoor ook vaker een review.
Sommige coaches op ParaVisie zijn al jaren actief maar hebben weinig beoordelingen omdat ze alleen bellen. Mensen die bellen kunnen de beoordelingen naar contact@paravisie.nl sturen. Wij plaatsen het vervolgens op het profiel van de coach.
Helaas zijn de coaches die bellen minder actief in mensen vragen om reviews en kost het mensen meer moeite om er een te sturen dan via de chat. Het gevolg is dat coaches die alleen bellen weinig tot geen reviews hebben op het profiel.
Waarom hebben nieuwe coaches automatisch 5 sterren en geen reviews?
Nieuwe coaches hebben vaak nog geen reviews en daarom krijgen ze het voordeel van de twijfelen automatisch 5 sterren. Met deze beoordeling komen ze bovenaan in de lijst en is de kans groot dat ze snel een beoordeling krijgen. Bij de eerste beoordeling vervallen de initiele 5 sterren en telt alleen de eerste review.